2017. január 17., kedd

Houser in da house

A második Jim Houser-sorozat került fel a falamra tegnap. Ezúttal nem printek, hanem deszkák.

Cairo, Ben, Zack és José

Tavaly, nagyjából ilyenkor, még mielőtt Santos szólt volna, már kiderítettem, hogy az Enjoi Skateboardsnál, kedvenc "művészemnek" - fújj de utálom ezt a szót - Jim Housernek lesz egy "guest" szériája.
Ettől kezdve folyamat nyomasztottam Sunny-t, aki az Enjoi hazai terítésért felel, hogy nekem aztán mindenképp rendeljen!  
Megint jött a centivágás, a várakozás, míg augusztusban megjelent a boltokban a sorozat. A hat deszkából négyet szemeltem ki és mivel a magyar piacra csak egy modell érkezett, internetes rendelésbe kezdtem Palkó segítségével.
A Fame-ból, Bécsből jött az első.
Lengyelországból érkezett a következő.
Santos hozott egyet a dizstribúcióból.
Majd végül, de nem utolsó sorban Novák Marci Angliából paypalozta az utolsót.
Tegnap pedig felkerültek a falra! Köszönet minden közreműködőnek!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése